Söndag och extrem värme!

jisses, solen har minsann hittat hit igen!! gytt som fasen!
har fixat och trixat här lite... sen blev de faktiskt att slänga sig i gräset och steka lite!! 
på em blev de visning av Lavesta.. så nu inväntar vi svar på vad de tycker osv.. tjejen red henne bra iaf :)
blev även en sväng ut på fältet så Madenta blev riden på samma gång.. effektiva Evelina haha!

annars har jag mest gullat med hästarna, bekantat mig med Bojsen! Kameran följde även med ut.
har även dela av hagen.. Hoppsan och Bojsen får gå i en och sen Madenta och Lavesta i andra..  vill ju inte riskera mer skador... Har även upptäckt att han är barnbarn till Hanna Bergs lilla B-ponny Pyret.. som tyvärr inte längre finns hos oss... helt sjukt vad världen är liten!!

Imorgon blir de full rulle.. på fm kommer förhoppningsvis veterinären ska vaccinera Bojsen och kolla hans ben.
sen 12:30 blir de Träning på Älleköpinge med Madenta, gästtränare kommer dit!! Ulf Lind, ska bli intressant och se vad han säger om lilla Madenta! 

Sen ska man till Tivoli Parken i Kristianstad!! Rix FM Festival har hittat dit!! brukar vara på torget men de bygger om och fixar där så, de fick flytta till parken :P 
Hoppas att man träffar oändligt med trevligt folk haha! vet iaf att man ska träffa Lina! :) ska hämta henne när vi åker in, sen får vi se vem man möter i stan.. en del av "små" tjejerna från älleköpinge skulle nog också dit.. sen finns de ju såklart massor av annat folk också.. de lär nog bli väldigt bra :)

sen på tisdag morgon kommer Casper å Maja.. blir väll att gosa lite med Bojsen innan vi åker till Nisse & Fille
men nu ska jag ut och tvätta Madenta, hon är jätte grusig och de får man ju inte vara om man ska tränas för gästtränare imorgon haha!

vet inte vrf, men han påminner mig så mkt av min fantastiska Topsy <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0