Tisdag!

uppe med tuppen... haha nej men nästan! så här som arbetslös slöar man ju gärna till haha!
men Casper och Maja skulle hit och rida lite så de var med lätta stek man hoppade ur sängen i morse!
så kul och hjälpa till och se hur de faktiskt utvecklas!
ska bli så kul när de kan börja lite med Boj också! btw han sår ser bättre ut, men vet behagar inte komma hit... jäkla tur att de läker okej. iaf vad vi kan se.. han är inte svullen och går ordentligt på benet osv.. han tom vilar på det andra bakbenet så han belastar självmant de skadade benet!

igår var de Rix FM på schemat :) jisses vad folk där va! riktigt trevlig att träffa alla! :)
dock pallade inte jag och Lina trycka oss in i folkmassan så vi hittade ett Elskåp en bit bort där såg vi helt okej men framför allt hörde!!
Panetoz, Ivy Adamou - "La la Love", och Robin Stjernberg!! de var väll lite av favoriterna!
grymt att Ivy kommer ända från Cypern och är i sverige 4 dagar och hamnar i Kristianstad!!
Panetoz och deras Dansa Pausa är ju grymm som alltid och Robin Stjernberg är ju outstanding!!

men nu ska jag kolla på Fresh Prins in Bel-air, på TV4 Komedi! älskar att de börjar visa serien igen!!

haha så söta på vårat Elskåp!.. Anton hittade dit och fick agera fotograf :P
jag körde på mina Silvriga byxor som jag fyndade för ett tag sen.. ord pris 400kr jag köpte på REA för 50kr!! haha helt klar värt de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0