All around the world...

people whant to be loved.....
sitter och glor på TV3 som bjuder på Michael Jackson kväll!! helt sjukt hur amazing denna människa var!

dagen har i prinsip regnat bort :( imorgon är de Måndag! inleder en fantastisk vecka.. elr jag hoppas fan att den blir så! ;) ska en sväng te stan imorgon, blir väll arbetsförmedlingen sen ska mina underbara prinsessor ridas!
på tisdag ska Casper rida Fille, och på Onsdag ska Maja rida Nisse.. på Em ska jag gå på bio med Brossan!! Ice Age 4 blir de.. lite bror och syster time har väll aldrig skadat!! :D
på Torsdag ska jag å Morsan till Åhus.. blir väll några till men iaf vi ska lyssna på Perikles de är Hamnfesten i lilla åhus!! -"Var ska vi sova i natt"
Fredag blir en helt vanlig dag i mitt underbara liv!
Lördag ska man fira Anton!! han tar minsann konfirmationen!! så de blir stor släkt träff igen på Pallersområdet :D men denna gången på Majvivan ;) nu blir de ju inget partaj, men kan gissa att de lär bli lika trevligt för de!
Trevligt folk å glatt humör brukar lösa de mesta!! :D

Sen är de snart Juli!! OMG då blir de nog som vanligt igen med häst,häst och åter häst på schemat!! den 20 ska man till helsingborg med DressyrPrinsessan LA:3 och MSV:C och den 27 blir de Gärds med hoppstjärnan! blir 1,10m! whoop,whoop! hur ska detta gå?!
sen ska DressyrPrinsessan till Södra sallerup den 4 aug. MSV:C1 & MSV:C2 
så ser väll schemat ut fast en 25-års fest är också planerad!! den 28 juli!! Rix FM ska ju förvisso även till staden den 9 så man lär väll åka dit!

nu ska jag glo vidare på the King of pop!!! medans ni får tittade lite på mina fina prinsessor!! <3

hur bra får man ha de egentligen?! 2 fantastiska hästar som ställer upp i alla lägen och alltid finns där <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0