FamiljeSemester!!

Helgen har man spenderat i Småland - High Chaparral!!!

Efter jobbet i Fredags åkte jag till Rinkaby och där var folket i full gång med packning å att fixa husvagnen osv!
sen kom Peter hem och senare på kvällen körde vi mot High Chaparral!!
väl framme så blev de reserv campingen för vår del då vi kom upp efter att de stängt, men inga problem. möttes dock av massor av poliser osv... Knuttarna skulle ha en helhelg på High Chaparral!! haha vi å Knuttarna :P
men de var väldigt trevliga å störde inte oss..

Parkerade husvagnen och klurade ut hur vi skulle sova.. ja å Lina skulle egentligen sova i förtältet men de gick ju inte att smälla upp.. men vi gjorde helt enkelt plats och insåg att de gick ju galant att sova allihop i Husvagnen.. 9st!! i en 6personers vagn! men dock är ju 5av oss under 11år :P så de tar ju inte så stor plats ;)

Lördagen kom och vi letade upp en plats på den riktiga Campingen.. hittade en liten plats lagom nära toa/dusch- huset men oj vad MC folk där va haha!! men så trevliga :P
när förtältet var upp så promenerade vi mot nöjesparken! och där spenderade vi dagen!!
Cowboys & Indianer för hela slanten... fram med barnasinnet ;)
på kvällen blev de grillning -"några varma hundar i täcke"!! haha elr hotdogs i bröd för er som inte fatta :P
sen Godis, musik å några cider!! framför allt prat,prat ;) precis som de ska vara!!! trevliga stunder på Camping! 
Jag & Lina gick runt lite på Campingen.. och man hamnade på kort!! haha!!.. kan tänka att de såg dumt ut men de bjuder ja på!
en glá tjej med en Oversize tjocktröja jeans och ett par Converce där skosnöret hade hoppat ut.. då stannar jag och står på ett ben medans man skulle peta in snöret igen då upptäcker jag att jag fick aggera "modell" de bjuder ja på!! en gla gubbe som troligen hade fått en å annan öl för mkt ville tydligen ha en bild på detta.. varsågod!

tillbax till Husvagnen och efter lite mer prat,prat med Anne och Peter så var de dags för oss alla att hitta kudden!
alla 5 barn sov så gott.. lagom trötta efter dagen, jag & Lina kunde såklart inte somna direkt... så några timmar av "stupid conversation" så somnade vi.. haha så typiskt mig framför allt!! kan bara babbla i timmar.. inte säga ngt vettigt utan babbla!!

Söndagen kom den också blev att chilla lite, packa undan , fälla förtältet och lämna Campingen! och bege oss hemmåt!
någon timme senare var vi tillbax i Rinkaby då skulle man såklart packa ut och sen åkte jag hem!!

Tack som fan för denna helgen!! en riktigt bra start på Sommaren! och massor av skojjigheter är kvar på Schemat.. B.la en Student redan på Fredag!!

Tuffingarna! Maja och Casper


Jag och Lina Hittade en gungbräda!! :P


Melvin,Blend och Maja i Tåget som bjöd på Teater mer Cowboys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0