A dream like this is not something you ask for.......

... It's a gift!!!!!
Blogga har ju som ni märker glidit mig lite ur händerna! men men de ska vi nog lösa haha!
egentligen händer de så sjukt mkt i mitt liv och jag Älskar varje minut! men vissa saker borde man ju hålla för sig själv och inte släppa ut World Wide!!
en gång publicerat och de är är evigt sparat!!

Veckan har som sagt varit sådär.. inget jobb då rösten varit helt uppåt väggarna CP!! men imorgon springer jag minsann iväg till jobbet!! :D blir ju knäpp i huvudet av att sitta hemma när man känner sig helt ok men inte har ngn röst så hur mkt man än vill.. kan man inte :@ men nu jävlar ska de ringas!! haha!
Igår drog jag å Hanna minsann till stan.. Bånken kallade å de blev en helkväll där!! :D mer än då behöver jag väll inte säga haha! morsan hämtade oss sen så för en gång skull gjorde man som planerat haha! 
Fröken inpulsiv!! ;) 

I Fredags så var Casper här å Red fille, så sjuk duktig han blivit på denna lilla tiden! underbart å se! dock så hade de ju regnat precis hela dan så gräset var ju svinhalt så blev bara skritt å Trav, men de gick ju lika bra de :)
de kommer på Torsdag igen... både Casper å Maja!

Senare på kvällen blev de Studentfest... körde jag till Mimmi, klasskompis sen Grundskolan! OMG! hur läängesen lixom!! vår kontakt har väll varit sådär men vi har iaf hållt kvar den! så sjukt trevligt att komma dit, träffa de man inte sett på evigheternas evigheter. träffade såklart även nytt folk :) kom även på att världen är super mega liten :P shit asså! vad är oddsen ;)
De blev en tidigkväll dels för att jag körde å sen har man ju trots allt varit hemma i veckan.. men ville ju verkligen inte missa hennes Student! känns som igår man själv stod där å skrek!! :D 

Ny vecka imorgon!! mitt schema utöver jobbet är mer awesome än Någonsin!!!! 
Måndag: Frisören med syrran! fixa å trixa inför helgen!!
Tisdag: live my awesome life
Onsdag: Hoppträning!
Torsdag: Finbesök av Kusinerna.. Mycket!! ridning står på schemat :P 
Fredag: Syrran tar STUDENTEN!! Whoop,Whoop!, även annat awesome folk men framför allt min Syster!!!
Lördag: Studentfest!! Weei! hoppas som fan på en helt galet bra kväll.. mest för Emilies skull! här ska de firas! helst hela natten!! tro mig de skulle jag kunna genomföra med lite hjälp av rätt folk done it before haha!! 
Söndag: Sova?! nixpix inte i detta livet!! :D fixa å trixa efter festen å sen ska man hemmåt å rida sina prinsessor!

vet ni vad.. sen laddar vi minsann om! Midsommar! och veckan efter Konfirmation för Anton...
Åter igen mitt liv är helt galet Awesome!! :D

nu lite bilder.. en inblick i hur mitt 2012 kan se ut! och har gjort!

Min fläckiga vän..<3



Prinsessan <3


La Familia.. <3 å systeryster springer ut på Fredag!


Melvin, Ja och Lina @ High Chaparral


"The Gang" Gruppbild är obligatoriskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0