"I'm living the dream and I'm trying my best not to blow it!"

Idag lever jag i tankarna -"Allt händer utan en anledning!"
OMG jag vet inte vad jag ska skriva!!, detaljer kommer när jag känner för de.. ingen hemlighet direkt men de kan vänta!

På jobbet har alla varit mer frånvarande än närvarande.. även om vi varit på plats!
vid halv 11 så åkte jag och mötte upp syrran vid Centralen.. de skulle fixas med hår.. finfint blev de :) nu lär hon vara ännu grannare till helgen :)
Sen blev de minsann lite Kebab på Favoriten! jisses de kan minsann laga mat! helt sjukt ;) de är precis sådär lagom gott! och priset är precis vad man vill ge! 40kr inkl dricka! Lovely!
Sen tog jag mig friheten att glo i någon affär medans vi väntade på att bussarna skulle gå så man kunne åka tillbaka till jobbet.

nu ikv har man ridit La Vesta.. så fin hon var! rider henne imorgon och träning på Onsdag, sen får hon vila så tar Ilona henne till helgen :) Torsdag ska jag ha "lektioner" för Casper å Maja, sen ska helgen fyllas med skoj!! :D

I just entered this brand new world and I'm so open hearted
I know I've got a long way to go but, I'm
I'm just getting started

Whatever it takes to be, what I was meant to be
I'm gonna try
'Cause I'm living the dream, and I know it,
I'm trying my best not to blow it



nu får ni en låt som fastnat på skallen.. elr egentligen texten (som alltid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0