"Jobbar på mitt underbara liv på Jorden"!

Ja.. idag har infoOne lagt på luren, iaf i Kristianstad!
Tråkigt men sant... den får vi se om de lyckas undvika konkurs.. Trodde verkligen inte att det var så illa men för ngn vecka sen fick vi reda på att de hade bytt ägare och de visste inte vad de skulle inebära men tyvärr fick vi beskedet att de inte skulle finnas ngn produktion efter sommaren.. så man har vetat om detta ett tag nu, men egentligen skulle vi iaf jobba imorgon också men ändring ändring"
lite innan 9 så fick vi alla höra en röst säga -"ingen kredit" jaha! de var bara att säga till Jessica och efter ett tag konstaterade hon att vi fick gå hem.. och stanna där.

men som förbestämt skulle de bli tårta.. av pantpegnarna!! så vi stannade kvar tills den kom sen gick jag och Christoffer till Arbetsförmedlingen! inskriven är man nu och hela karusellen börjar igen...!
så hittar ni ngt jobb.. säg till för fasen!! kommer bli knäpp av att gå här hemma!!

nu har man ridit sina fina hästar, Madenta på Fältet och Lavesta fick hoppa lite.. känns helt sjukt bra inför helgen.. vi ska har våran riktiga tävlings debut på lördag!! 1m,1m i Åstorp!
tyvärr blir de ingen träning denna veckan, men hon flög så galant över hindrena idag så de känns helt okej!


Min FaceBook-Profil!! "jobbar på mitt underbara liv på jorden" & Melvin fick vara med å höja standarden på profilbilden haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0