Måndag

regnet fortsätter.. hästarna fick gå med täcke i natt.. för fy vad de regnade hela dan igår.. men imorse åkte täckena av ihopp om fint väder.. men nu ikv åkte de på igen.. usch!! var är solen?! vå är ändå inne i slutet på Juni!!

har varit en heldag på "flygande fot" började i staden för att fixa ett microSIM till Morsan då hon skaffat Iphone.. haha hur ska detta gå?! aja får väll ställa upp å hjälpa till :P
Sen åkte man till EKO och shoppade lite hästmat m,m. sen blev man inbjuden till Rinkaby :)
så ett besök där som bleb längre än planerat haha! men de är alltid trevligt :P
där var de tomt hus haha! bara Anne å Maja hemma, men de ändrades snabbt :) folket började trilla in...
Fick önska Lina Grattis Face to Face... Idag var ju faktiskt hennes 18 -1 dagen alltså 17år!! 
den året som man bara går å väntar haha! man är mitt i Gymnasietiden, eventuellt övningskör man en del. men man går framför allt å väntar.. på sin 18årsdag!! då blir allt mkt lättare.. tror man, men med 18år så kommer massor av ansvar. men de tänker man ju inte lika mkt på haha! Åter igen Grattis!! vet inte om du läser men men ;)

imorgon blir de Lektion för casper och sen ska mina fina hästar trimmas... blir mkt lydnad på de båda.. Dressyrsadlen åker nog minsann på, även för La vestas del!!

nu ska jag glo klart på wallander puss och kram!!

En halvseriös bild på mig å "Frugan" Lina, haha Internskämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0