I'm so excited, and I just can't hide it

oyes!! Torsdag idag.. 1 Mars!
Imorgon blir de utgång med töserna haha! plats är ännu inte bestämt.. men Kristianstad iaf haha! vi följer våra impulser imorgon kan jag erkänna :) blir bäst så :D

Lördag är de mkt som ska fixas... utrustningen ska skina, hästen ska blänka och knopparna ska vara PERFEKTA!!! "rimliga krav jag har på mig själv" men de är så jag vill ha de..!

Söndag är de dags för årsdebuten! taggad till 1000!! som alla ni tävlingsmänniskor förstår ni hur jag känner.. man hoppar ur sängen när klockan ringer (okej kanske inte men när man kommer upp är de med att leende!) ´
sen när man väl är påväg så vill man att resan ska gå fort!! vilket den kommer göra.. ska ju bara till Kristianstad. sen går iaf jag in i min Bubbla som jag är i från de att jag hoppat upp till jag hoppar av!

Åhh.. Tävlingar de E underbart! träffa massor av folk, en del som man redan känner så här när man varit med ett tag haha! mitt 9.de år går man in på nu inom tävling iaf! och 6.e inom Dressyren! dock är de bara Madentas 2.a seriösa år på tävlingsbanorna! :) 
 
nu ska jag fortsätta plugga program och snart ska lite hästar få Lunch! kanske jag också. :P


Kommentarer
Postat av: Amanda-Hästsystrarna

Trevlig blogg. Hoppas du haft en bra helg i Gbg!

2012-03-01 @ 14:25:17
URL: http://hastsystrarna.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0