Måndag!

Hästen fick nya skor idag, och då även en vilodag.. även om de egentligen inte behövs.. men jag låter alltid mina hästar vila när de har fått nya skor :) så imorgon blir de en pigg Madenta som går på banan!!

De blev ist en tripp till stan!, i denns stormen vill man ju ändå inte vara ute direkt så passade på att göra de där tråkiga.. Handla! på EKO, ÖB sen blev de även lite Mat i stan!
nu sitter man här glor på AdamLive på tv3 efter det ska hästarna in,, slippa stormen!
Ikv är mamma på Kurs.. så jag tänkte fixa ngn liten film och glo på, evigheter sen man glodde på film sist! 

tänkte bjuda lite på en Dagens "ingen bryr sig" outfit! haha! bara för att!!

Svarta Jeans, Rosa stickad tröja, Svart läder Jacka! och eftersom solen ändå är framme så åkte Pilotbrillsen på!
(jag har ju egentligen glasögon som ni vet.. men behövs ju bara när jag läser och knapp då :P haha! är bara ren lathet att jag har de på "alltid" även om de oftast inte är på när jag är hemma)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0