mitten på mars!

jomen visst.. Torsdag idag, ringt lite samtal har man gjort. inga som direkt ledde till ngt men vi får väll se!
imorgon är de Fredag och på fm ska man te Arbetsförmedlingen! ett litet möte med en handledare... se vad han har att komma med :) sen blir de Dressyrträning på kvällen!! :D

i helgen blir de kalas för min lillebror som blir 11.. idag!!! Grattis grattis :D

sen är de ny vecka och inget speciellt på schemat... folk frågar mig om utgång hit och dit.. är sjukligt sugen! så antingen kommande helg elr helgen efter, tycker jag nog att jag ska klämma in en utgång! sen blir de ju inget förän sen 28 April!.. Sommarlust!!! hoppas på att några trevliga männsikor vill följa med, och att man träffar några trevlig typer där! :D låter som en vanlig kväll på Sommarlust :) glatt humör brukar lösa de mesta :P


nu ska jag hoppa ut och mata lite hästar! puss på er så hörs vi när vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0