mot nya mål!

mobilen ringde med glada besked! haha sjukt taggad! en utmaning värd att genomföra!
de var nämligen grannen som ringde, hon har en häst stående på försäljning hos Anna Hassö men pga olika anledningar ska hästen nu hem igen.. och jag har fått erbjudandet att fortsätta träna/tävla henne tills hon blir såld!
Denna fina häst är dock hopphäst, så jag får damma av hopp"kunskaperna" och ta mig i kragen och ge mig fan på att de ska gå :D men eftersom jag vet att hästen gillar de så blir allt mkt lättare, (jag slipper tvinga henne att hoppa som med mina tidigare hästar)

Ikv ska man en tur till Älleköpinge, hjälpa min "kusin" Lina som ska passa vår "kusins" ponny när han är iväg.. kommer gå så bra så :) sen får man väll prata med Eva och såklart Camilla om Hoppträningarna! OMG! hur ska detta gå hehe har ju inte hoppat på Evigheter! hehe! men nu när jag vet att hästen gillar de så, känns de ganska tryggt, och jag har ju faktiskt varit redig hoppryttare och gick ju hoppkursen på skolan med ett gött MVG i slut betyg :D så efter att man damat av kunskaperna så blir de nog bra :) haha! 
jag slutade ju faktiskt för att hästarna inte riktigt ville,, och jag har svårt att tvinga dem :P

så i slutet på Mars kommer finingen hem, och så börjar min utmaning!  Lovely!!

En liten film på en ponny ja red i Allsv 2010, bytte häst inom laget, denna pärlan älskar verkligen att hoppa och då blir de ju väldigt mkt roligare!


Även ett litet klipp från skolan, även denna häst älskar att hoppa..! minns faktiskt hur kul de var, vill hästen så blir de ju mkt roligare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0