Titanic i 3D

Ni som känner mig vet att jag kan se denna film om och om igen!!! vet egentligen inte vad det är, men älskar verkligen den filmen!!
och Leonardo är ju inge helt dum han heller
Musiken ska vi ju knappt börja prata om, My heart will go on är ju outstandng!!!

men nu ska den snart börja gå på Bio.. i 3D! frågan är om detta är hiss elr diss... jag kommer inte att se den, om ingen annan kommer med förslaget vill säga haha!
men ska iaf ta tag i deoch se den snart, vet ett tag sen haha! TV4 film brukar bjuda på den, men pga reklam osv så varar den i evigheter känns de som!


nog om detta bjuder på Trailnern.. den börjar även visas här i Sverige den 6 April för er som vill!!
erkänn den är Underbar!!, ni kan inte säga ngt annat!!! promise!


bara för att får ni erbjudandet att lyssna på låten också
Gaah! jag smälter!!! haha nördvarning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0