"You're Gonna Make Me Lonesome When You Go"

Helt fast!.. Denna underbara låt av Bob Dylan! och att Miley gjort denna cover är ju bara till de bättre! :D
lyssnar over,over and over again!!!

Texten tycker jag verkligen att ni ska lyssna lite extra på :) älskar när man kan relatera till låtarna och verkligen få in en känsla...! men de tar vi en annan gång ;)


när vi ändå är igång kan jag dela med mig av min andra låt som spelar over and over again!!
Denna är nästan strået vassare... kan bero på att jag kan relatera ännu mer till texten!

Hoppsan hejsan, den historian kan vi ta en annan gång! "deap shit".. finns fler än ett sätt jag kan relatera till låten.. de flesta tänkerr nog bara på ett.. haha! de andra får ni inte veta.. inte här iaf!! kan väll säga att de som inte vet ska nog inte veta heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0