1 maj!

Valborg blev lugnt och städat! precis som man egentligen planerat! :P åkte hem vid 12 så var hemma typ halv 1 elr ngt.. och tur var väll de för ahde man stannat fanns de en risk att de hade slutat i samma spår som de alltid gör, men jag och Hanna stack innan :P kanske lika bra, även om man var lite sugen på att "partaja". men vi får ta de längre fram ist!! + att Lördagen var ju awesome :)

Idag har man varit på Ponnytävling, Anton och Sanna skulle tävla.. även en del andra från klubben..! lite blandade resultat men de skötte sig bra allihop!
vädret har varit awesome!! strålande sol! :)

när man kom hem så red jag mina 2 finfina hästar!

nu ska man snart en sväng till Älleköpinge! får passa på då jag inte kommer ha möjlighet sen då La vesta inte kan ha tisdagar som vilodag.. blir innan ju dan innan hoppträning så de är inte att tänka på..!

några bilder på "kusinerna" från dagen!

Anton & Poppe! kom lite långt ifrån, men jag är nöjd med bilden iaf :P





Sanna och Tipsy!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gulligt att se Tipsy ute igen, min lilla tävlingskompis :) Vad fin Poppe ser ut nu! Vilken skillnad´:))

2012-05-02 @ 00:14:52
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0