jag lever!!!

ja jag lever även om uppdateringen är usel! men sätta sig vid en dator är inte de första man tänker på när man suttit vid en typ 8timmar redan haha!!

men livet rullar på å Imorgon elr om 30min så är vi inne i Juni!! helt sinnes!!

Madenta har vilat hela veckan och kommer så göra fram till iaf Söndag! kännde att hon behövde en paus och en chans att utveckl musklerna som faktiskt kommer när de får vila och återhämta sig!!

La Vesta var faktiskt på Visning hos Anna Hassö i Tisdags och de gick väldigt bra sen får man ju se vad som sker.
så igår tog man de lite lugnare på Träningen som gick super!! börjar lära mig nu ;)
idag blev de ett litet uppmjukande pass på fältet å i helgen blir de vila.. om inte Ilona tar en sväng på henne.

imorgon är de Jobb 8-15 sen hem å fullt ös!! mer säger jag inte ;) har redan sagt för mkt känner jag men de kommer ju fram snart ändå :P

annars lever livet loppan å jag trivs!!
ja just det,, höll ju på å glömma!
Casper å Maja var här innan och de var lika duktiga som vanligt Casper galopperade helt själv på stora volten, jag höll förvisso i longerlinan men den är bra å ha när vi är på fältet vid bilar osv!!
Lina hoppade även upp då vi sk jobba med hennes "rädsla" som kom när hon flög av.. men de är bara att kämpa på, de viktigar att hon vill!!
och ett extra + till Anne som tog tag i sin rädsl och borstade fille!!

de ända negativa är att Hoppsan är halt!!!!!!! hittar inget direkt men ngt är de! usch misstänker en vrickning men vet inte än... halt e hon iaf
men hon får gå kvar på betet iaf.. så får vi avvakta

nu ska ja sova! puss å godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0