Sa du Fest?!....

oyes! igår blev det partaj!!

Efter ett givande "äventyr" så körde man till Rinkaby för att hämta Lina.. och självklart växla några ord med fam Björklund! titta på bygget osv.. fint kommer de bli :)
mot Åhus igen för att shoppa frukost, och en blomma till Chrille!!

sen hem och promenera mot Verkstaden!! där var alla i full gång och mer eller mindre på lyset.. precis som de ska vara :)
en sjuktligt trevlig kväll men oehört trevligt folk!! :D Tack som fan!!
trevligt att träffa lite "släkt" igen!! de får man ju aldrig nog av!

Idag Söndag vill jag helst strycka ett sträck över, men kan kort och gott säga tack för allt stöd och ett förlåt.. som jag vet att jag inte borde säga, men jag tar på mig allt ansvar!! även om jag inte ska...!!!
men tack till er underbara människor som finns runt mig och stöttar!! all kärlek och respekt till er! <3
info om dagen kommer kanske om de känns rimligt,,, annars får ni som ska veta de när ni ska!

lite bilder!

En peruk placerades på mitt huvud.. ngn som inte gillade min frilla?!


Chrille och Philip! haha! Skål! :P


Kusinos!!.. nja elr inte haha!
Philip, jag & Lina!



Hannabanana hittade även hit!! :D



Haha.. vad hände Philip?! pose too the camera!!


"fågeldansen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0