Sanna mina ord, de här är mitt liv...

Älskar låten!! Texten stämmer bitvis! Awesome!!

Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig

När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok

Jag hör en jävla massa prat nu, försöker ignorera
Negativ energi, jag e van o fliterar

så fuck them, det finns inget som kan stoppa mig
Skicka dina Gs låt dom komma, bara plocka mig
Folket som jag springer med, (shit man du brinner P)
Vägrar läga ner ey vad vet ni om det
Jag har vart här så länge nu alla mina grabbar vet
Har gjort några powermoves, gjort några tabbar me
Men allt e som det ska, håller kvar min position
För 12 år e granska bra, försök förstå min situation
Alltid älskat det jag gör, så jag e ödmjuk i livet
Tacksam för jag fick nått, tappar aldrig drivet
-yo jag vägrar, vägrar stå i ledet
jag bara vägrar så jag bygger något eget
och jag vägrar förlora, ni kan inte skratta mer
jag har skaffat lite folk så vi kan växa o bara haffa fler

Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig

När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok

Sanna mina ord för jag vägrar den som
gnäller en jävla massa,
släpp bollen börja passa
Det är så du expanderar, växer upp och tar över
Och jag springer 100 varv till tills fötterna dom blöder
För Varje jävla ung tupp, varje jävla ny grupp
-Jag säger big up, det bäst ni siktar hit upp
-Det enda vägen e upp om du vill skina
jag skickar lite props man jag biggar upp dina
-för det lång kamp, och det e en tuff trip
försöker se tillbaks men det mesta är så suddigt
fortfarande underdog, blir fortfarande aldrig som
det dom vill att jag ska va, så fuck dom jag har det bra
-relevant för jag är ärlig när jag skriver
försöker sprida kärlek, i stenhårda tider
försöker att nå ut på något sätt i musiken
jag vägrar se ett slut, nu ska vi blasta hela skiten

Sanna mina ord, det här e mitt liv
Ska hela vägen upp och följer min stig

När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
och e helt ok

Yo jag vägrar ta skit man jag vägrar äta bajs man
Jag vägrar lägga ner och jag vet att jag är nice man
Vägrar sitta ned, vägrar ligga ner
Jag vägrar ta en order ja, ja jag vill bara spinna mer
Aldrig titta ned eller skämmas för min uppsyn
vägrar va som dom som aldrig står upp för nånting
En krigare med själ för jag har slagits den dag ett
Trott på mina drömmar trots dom kallat det för vanvett
-Min attityd, min moral
-Mitt liv, mina val
Du ska aldrig tryckas ner, för vem du än e
Du ska aldrig ryckas med, för o kasta samma sten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0