Söndag! 13 maj!

oyes, imorgon är de ny vecka och schemat är typ fullt,fullt och lite över fullt! haha! but I love it!!
och jag har även insett att Juni blir fullt, iaf på helgerna! vardagarna så jobbar man ju :)
mer om de strax.... nu kommande vecka!

Måndag: Jobb 8-16, Rida Madenta, tömma Transporten på Hö som hämtades i helgen och jag inte pallat ta ut ;P
Tisdag: Jobb 8-16, Rida Madenta och La Vesta, börja packa lite iaf göra packlista!
Onsdag: Jobb 8-16 (ev 15) Hoppträning La Vesta!, Packa!!
Torsdag: Ledig! Besök typ hela dagen :D men hästarna ska ridas å de ska packas,packas i Lastbilen!!
Fredag: Jobb 8-15, Köra till Björbäck!!!
Lördag: Tävling MSV:C
Söndag: Tävling MSV:C & LA:3 + hemfärd

Känns gött att få börja packa och fundera på allt som ska med på ett meeting, det borde ju gå galant med tanke på mina månader hos Ulla! då hade man ju ansvaret för Richells saker!! foder + utrustning! men denna gången ska de vara Madentas saker och även mina saker!! Meeting upplevs bäst när man själv får tävla! även om hästskötare inte är fyskam!

Dagen har spenderats på KRK som funktionär.. vi sammarbetar ju lite med dem för att få lösa licens för Älleköpinge, klubbarna måste ju ha minst en tävling/år för att få vara en tävlingsklubb.
sen red jag Madenta! oj så fin hon var!!

nu till resten av schemat!!
26 maj- är de Klubbtävling och ev debut för mig å La Vesta!! men annars ska man hjälpa kusinerna när de ska hoppa lite :)
helgen efter är de fritt (änn)
8 Juni - Mimmi's Student!!
15 Juni- Emilies Student
16 Juni- Fest för Emilie!!
23 Juni- Midsommar.. inte direkt ngt planerat men de kommer väll hehe!
30 Juni- Antons Konfirmation!!

Sen var vi klara och min Semester kommer helt lagom, är ledig hela Juli!! men utöver detta ska de ju tävlas också!! whoop,whoop! :D LOVE MY LIFE!!


nu ska jag chilla lite och sen sova!! ny jobbvecka imorgon!

lite smått ocharming bild på mig men de får ni leva me puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0