Torsdag!

livet är väldigt gött på riktigt! inte äns de faktum att intervjufronten var förjäklig idag kunde få ner min humör!!
vi sitter ju som bakant å ringer till Stockholm! och de för fantamig inte lätt! trevlig är de iaf, men allt för många vill ju inte svara.. så man kan ju inte koppla på charmen och övertala dem när man inte kommer längre än precis efter växlen.. för sen blir de tyst! de ser väll vårt nr och vägrar svara ;)
och nu sitter vi på ett IT projekt och jisses vad de kan slänga ut mejladresser till höger och vänster!!
visst de får ju en webbenkät ist men jag känar ju inget på de haha!! men vissa vill ju svara :D

efter jobbet mötte man morsan i stan, och vi gick mot optikern för en kontroll av synen... man ska ju ta Lastbilskort och då behöver synen kollas lite ;)
sen en liten runda på stan, blev lite smycken: 2 armband och ett hårsmycke!! awesome.. observera att inte ngt bling alls!!! haha vad hände lixom?!
blev även en liten topp på Cubus.. en gul!!! lite vårfärg på Wahlström haha!!
imorgon blir de en snabbis till stan igen, ska fixa ny ridhjälm och ridskor! hjälmen följde ju med Lina i marken för ett tag sen så den har ju varit på försäkringsbolaget osv... men sånt går ju på försäkringen så inga problem + att jag är väldigt glá att Lina hade GPA hjälmen som skyddar bäst!!!!

sen blir de Träning och troligen lite banbyggnad, sen hem å rida La Vesta och bada henne! usch vita hästar ingen toppen idé men fint är de när de är rena ;)
Klubbtävling på Lördag sen får vi se och hoppas på att kvällen bjuder på ngt skojj.. annars blir de väll att sega framför TVn å Eurovision song contest! go Loreen!!!

finfin!.. älskar verkligen fjädrar men har inte hittat några som fallit mig i smaken å till rimligt pris ;)
men nu kunde jag inte hålla fingrarna borta!!
ni kan väll få en bättre bild sen!!
denna är från min Instagram som jag tycker ni ska följa!! wahlstrome.. bara gå in och tryck på "follow"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0