'Cause you're too damn scared to try

You follow what you feel inside
It's intuitive you don't have to try
It comes naturally
 
Bra Onsdag blev det iaf! trots huvudvärk i morse vilket resulterade i att jag inte åkte till skolan för att måla Kroki... jag lovar er har du inte huvudvärk så får du! är inte van vid att fokusera på en sak fullt ut så länge... så huvudvärken kommer garanterat...
 
Men kl 14:30 var jag på Körplanen och mötte upp lärarna... Det blev en lektion med rondeller/filbyten, backa runt hörn, Backa till lastbrygga och även en del skylt information.. det är ju en del skyltar som inte gäller bil.. men extremt viktiga för Lastbil
Kan meddela att jag är taggad som fan för att ta det jäkla kortet nu!
Nästa gång blir på Tisdag.. då kör vi en dubbel alltså 180min! de ryktas om landsväg.. och ev motorväg! dags att lägga i högsta växlen och låta bilen köra på :)!
Peter gav mig trevlig ord när lektionen var slut... nu har vi gått igenom de svåraste, nu ska vi ha kul igen!
haha! betryggande! :)
 
Sen blev den en snabbis hem och äta för att sedan åka och klippa Kusinens ponny! så snäll var han :) riktig liten pärla den där Oliver :) ser verkligen framemot att se dem utvecklas :)
Jag har även motionerat min prinsessa idag! eller ja vi gick en sväng... på 20min och jag tror bestämt att de blir hjälm för mig även när hon ska ledas.. iaf nu när hon inte är i full träning.... jag skojjar inte av de 20min vi gick så var hon i luften ca 15!! Crazy!!
 
Imorn är det Torsdag :)
Röntgen, Skola, Motionera Madenta, Maja rider Bojsen, Jogging tur!
Looking good!
Hoppas ni har haft en awesome Onsdag och får en lika bra eller bättre Torsdag! puss på er <3
 
Everybody tells me,
That it's so hard to make it,
And it's so hard to break it,
And there's no way to fake it,
Everybody tells me that it's  wrong what I'm feeling,
I shouldn't believe in,
The dreams that I'm dreaming,

I hear it everyday,
I hear it all the time,
I'm never gonna amount to much,
But they're never gonna change my mind.
Har hört både det ena och det andra om att jag aldrig kommer lyckas, jag ska ge upp, osv osv men Aldrig!
Jag har redan bevisat vad jag kan göra... och kommer det tillfälle kommer jag göra samma sak igen!
Blod, svett och tårar men så oändligt mycket skratt och glädje.. Madenta Jag tror och vet att du kan! vi ska jobba igenom denna "skadan" och komma igång lagom till våren.. starkare än någonsin! <3
 
 
Ganska galen och Crazy... men de går inte att bli arg när du ser denna sötnos!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0