Don't overthink, just let go

I am trying to hold on
God knows that I tried
Seeing the bright side
But I'm not blind anymore
I'm Wide awake
 
FREDAG!! Citykliniken imorse..  ryggen spökar ju som vanligt haha! och äntligen får jag en läkare istället för sjukgymnast... all respekt till er ni är grymma på det no gör men ibland behöver jag en läkare!,
-"du är lite sne i ryggen" .. nehe ofan! -"och lite överrörlig" ... Noshit talking här inte! en smart jävel! tacka gud :)
Det blev äntligen en remis till röntgen!!! har bara tagit... ja för långtid!
 
mot skolan... blev lite lastbilsteori innan föreläsning om skånska traditioner... sen Gåsamiddag! fancyfancy ;)
 
Sen hemmåt... men körde faktiskt till min gamla arbetsplats och Chef Ulla Håkanson! hon blir faktiskt 75år idag!
så en blomma och ett överrasknings besök blev väldigt uppskattat :)
hon både sa och det märktes att hon blev glad över att jag kom :) naaw!
var självklart tvungen att hälsa på hästarna... å vad glad jag blev över att se Richelle igen! fina häst :)
det var ju trots allt henne jag jobbade mest med, under de månaderna jag var där så stod hon alltid i centrum, jag skötte om henne hemma, och på tävlingar.. de skapas ett speciellt band mellan häst och skötare... det blir lite som ens egen! awe, blir glad i själen av att se att hon mådde bra... de andra 3 mådde också prima!
Den nya hästskötaren trivdes super bra och hon verkar väldigt trevlig :)
 
nu ska jag hoppa i stallkläder och fixa stallet.. sen blir det en snabbis till farmor och farfar och sen vidare till Rinkaby... lite social tid med fam Björklund! :)
ha en underbar Fredag! det ska jag ha och hoppas så många av er som möjligt undviker att stanna hemma hela helgen! träffa lite folk vet ja! vem som helst.. eller bjud hem folk..! :D de blir alla glada av :)
 
Min vardag juni-okt 2011
 
Blommor till Ulla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0