Every day may not be good, but there's something good in every day!

It's all the dreams that never came true
'Cause you're too damn scared to try

It's the time that you totally screwed up
Still you try to get it out your brain
 
It's the plane you wanna catch to Vegas
Things you swear you do before you die
It's the city you love that waits for you
But you're too damn scared to fly
 
 
Tveka aldrig... bara gör det! i slutändan kommer vi ändå bara ångra det vi kunde ha gjort! Impulsiv :) I love it!
älskar átt kunna bestämma helt galna saker på 5min och genomföra det!!
men jag vet också att den livsstilen håller inte förevigt därför kör jag på nu!
jag hatar att gå och vänta på saker.. sen kanske det inte äns sker... då blir jag sjukt besviken.. visst jag accepterar läget och gör de bästa av stunden.. men shit va irriterande... men om de bestäms på kort tid hinner jag inte bygga upp förväntningar eller gå och längta... då kan det egenligen bli helt galet och ändå så sjukt bra! go whit the flow!!
men sen om saker som planerats i evigheter blir av och oftast svin bra då njuter jag varje sekund!!!
men som ni vet lever jag i nuet :)
 
Bion igår var bra... precis som jag förväntat mig :) asså Taylo Lautner... säker inget så har jag inget sagt.. ögon godis?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0