Every second counts 'cause there's no second try

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye  to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old  pictures in the past
Donate every dime you have?
Would you call old  friends you never see?
Reminisce of memories
Would you forgive your  enemies?
Would you find that one you're dreamin' of?
Swear up and down to God above
That you finally fall in love
If today was your last day
 
Lördag... lite planer på schemat, men ingen ni vill veta.. inte så fancy stuff!
men Madenta ska ridas.. Bojsen ska tömköras, Hoppsan vill nog också ha lite extra kärlek! :P
 
Helgen kommer bestå av denna ständiga Lastbilsteori! jag ska ta mig fan klara det...... tänk er känslan när jag fixat teorin och "bara" har körningen kvar! asså shit! tycker det är så sketa tradigt med teori så ni anar inte... men jag har en deadline så måste! göra det!.. tänker inte sitta och reta mig på detta i ett helt jävla år sen!
fine skulle jag kugga och inte hinna... thats it så har jag iaf försökt!!
Hur ska jag kunna motivera andra till att sträva efter sina drömmar om jag själv sabbar det?! nej skärp till dig Wahlström!
 
så jag ska fortsätta på Youtube och logga in på elevcentralen! puss å hej!
 
Stand up for what you believe in, even if it means standing alone!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0