I hope you find it, What you're looking for

By the time we say goodnight,
I'll know if this is right
 
Well I believe in love, but not the kinda screws you up, no!
I believe in time and chance
Cause I'm not one for making plans
I hope you find it, What you're looking for
And I hope it's everything you dreamed your life could be
And so much more
And I hope you're happy
Where ever you are
I wanted you to know that
And nothing's gonna change that
And I hope you find it

Whatever it is out there that you were missing here

Tisdag.. Skolan gick smärtfritt, kjolen är färdig! tummen upp till mig, men nackdelen är att jag återgår till vävstolen på Torsdag... gaah! kill me please! nej stryck de där sista... jag tar mig igenom det och låt det gå fort!!!
Casper har varit här och ridit Fille.. han utvecklas för varje gång... nu är han helt självständig när det gäller att rida och sadla/tränsa... han går även in i hagen och hämtar/lämnar honom... tummen upp till honom!
känner att vi kan börja trimma mer på ridningen nu när han kan "marktjänsten"
Jag passade även på att springa en sväng nu ikv!
 
Imorn är det Onsdag.. vilket betyder Konsthuset för min del... det blir mer Kroki, fram till 14-rasten då kör jag till Körskolan för en ny lektion lastbilskörning!
sen blir det hemmåt! och sen vidare för att klippa Antons ponny Oliver :)
 
Torsdag blir vävdag i skolan.. Maja kommer och rider Bojsen.. sen ska jag ta mig en jogging tur i mörkret!
då är det lixom bara en vecka kvar till Lucia-stafetten!
 
Fredag.. en snabbis till skolan sen fixa lite saker hemma..
 
Lördag: Julpynta!!!! Lucia på Älleköpinge, sen blir det House of Bagels med Hanna!!
 
men just nu ska jag faktiskt glo lite på TV sen hoppa i sängen...
Pga min extrema bildbrist får ni nöja er med en bild från i somras... mina älskade Pilotbrillor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0