I hope you find it

I hope you find it
What you're looking for
And I hope it's everything you dreamed your life could be
And so much more
And I hope you're happy
Where ever you are
I wanted you to know that
And nothing's gonna change  that
And I hope you find it
- Tveka Aldrig att säga hur du känner! inte för ngn! du vet aldrig hur saker och ting förändras.. en dag kan det var försent! och du ångrar bara saker som kunde ha skett, men aldrig gjorde för att du inte vågade!   
 
Jäkla aktiv jag är idag! och jag har det bästa kvar! så blir ett kvickt inlägg!
 
9:00-10:30 Körskolan, Körde me Magnus idag... gick faktiskt riktigt bra.. dock går det fortf inte att boka uppskrivning :@ men de lovar att ringa så fort de får besked!
Styrde bilen mot skolan, mest för att fixa närvaron haha! blev lite snack me kompisarna, tog reda på när vi börjar imorn osv... sen körde jag My till Arenan i K-stad, de är friluftsdag men eftersom vi egentligen skulle vara på museet ida med så hade vi inga aktiviteter men My vill minsann vara med på bågskyttet,
Hejdå till henne sen bort till Citykliniken... hälsa en snabbis på brevbärare/kusin Philip.
Boka ett besök med läkare... fick tid till Fredag! 08:40
Mot Viby för att fixa Lusern... tro fan att de är slut.... mot Ekohallen! sen körde jag minsann hem!!
nu har jag minsann sökt jobb också! asså jag ibland! så jävla bra!
 
nu ska jag Skritta prinsessan.. wish me luck!
Tömköra ponnyn,
Fixa stallet
Sen ska jag minsann ta mig en promenad! känner mig som värsta fettot (höstdepp?!)
Ikv är det Twilight - New moon! imorn är de filmvisning på skolan... på fredag är det mårtengås middag! fansy, fansy! ;)
 
men nu ska jag inte bli försoffad! Btw.. red Bergines fina hst igår! åhh! för en sekund känndes det som om jag var tillbaka på Lavestas rygg! saknar henne som satan...!
 
får bli en bild på fina Lavesta!
 
Fina underbara häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0