I may not know where we are, But I know who I am

Fredag mina vänner! en hel skolvecka har passerat i en rasande fart! så jävla underbart.. och jag börjar komma tillbaka till "mig själv" igen... psykiskt snackar vi fortfarande ;) haha så jävla gnällig tänker ni.. men WTF?! de står ju trots allt mitt namn på webbadressen.. haha puss på er! <3
 
I wanna listen to my own heart talkin'
I need to count on myself instead
Under hela veckan har jag funderat och funderat, övervägt olika saker, sett saker från olika perspektiv... men kommit fram till beslutet att allt är bäst som det är just nu!
Därför känner jag att jag är tillbaka "på banan"
 
Once in a lifetime
Means there's no second chance
So I believe than you and me
Should grab it while we can
It's our turn, and I'm loving' where we're at
 
We're not gonna lose.
'Cause we get to choose.
That's how it's gonna be!
 
Denna helgen ska jag chilla och chilla lite till! lite lastbilsteori, pyssel med lite pärlor och en "gammal" blus!
Nästa vecka kommer var som vanigt, skola, Lastbilskörning, ngn "lektion" för se söta barnen Moa,Casper och Maja!
sen är det helg igen innan vi hinner blinka!
och Jag hoppas faktiskt på en "girls night out" med min Hanna! saknar dig vännen!
Perikles ska till sommarlust... så vi funderar på att ta våran säsongs premiär den 1 Dec.. eller iaf göra ngt!
 
Vad hittade jag på igår då undrar ni... jo jag var minsann på Emporia i Malmö, hade lite outfits som skulle hittas!
20-års klänningen är inhandlad! även kläder för firandet dagen efter.. om jag inte skulle kunna ha samma (av ngn konstig anledning brukar de alltid spillas på mig! haha! klant! så en backup outfit är fixad!
inte lika "fancy" men det ska jag fixa med lite egen dekoration ;)
fixade Löparbyxor... ja jag är seriös med springandet denna gången!! och en 7 ska de springas med girlsen från klassen...
en tröja till blev det, en långärmad "blus" tror faktiskt den kommer användas till Perikles den 1 eller så blir det den 8 när jag ska frias hos pappa :)
 
nu har jag allt på de klara ända fram till nyår!! haha så jäkla gött.. nu slipper jag handla massa kläder på ett tag ;)
 Ni får kanske se lite outfits bilder om jag känner för det... men inget innan de används ;)
 
nu ska jag plugga lite, börja pyssla med min blus, den kan ni dock få se när den är klar... före å efter... men vi får se om e går att fixa (ser bra ut i mitt huvud iaf) deadline 15 Dec..! så de är lungt ;)
 
puss!
oj höll ju för fasen på att missa! ni vet väll om att Olle Jönsson ska "återvända" till Lasse Stefanz efter deras "bråk" eller vad de nu höll på med.... Bra Olle!!
 
Så sant så!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0