I'll keep my distance, But you'll still catch my eye

men det är samma himmel
det är samma hav och stjärnan som jag såg
föll för alltid som vi drömmer
föll för att vi aldrig glömmer

Måndag... så awesome blev den!!
Började med 3,7km jogging! tight body here we come... haha! nejdå.. skiter fullt i figuren, springer mest för att få bra kondis.
10:30 mötte jag min körlärare på Körplanen... lika glad som vanligt var han :) underbara människor de där!
Körningen gick as bra!!! in på stadens smågator... och nu snackar vi SMÅgator!! gaah! mitt i smeten, in bland våra gå gator i stan... ja ni som har besökt Kristianstad vet vad jag menar! galet! ;)
 
Sen blev det skola... lite teori och broderi.. sen hemmåt!
Moa kom och red Bojsen! grym är hon lilla Moa :) taggad som sören att se vad de kan åstakomma på banorna till våren.... :D
Passade även på att mysa lite extra med min prinsessa.. hon är så fin! massa kärlek till henne :)
 
Det plingade till i mobilen innan idag och bland mejlen fanns där ett super Tack kort från Ulla Håkanson!
"Tack för uppvaktningen på min födelsedag!"
 
vet inte vad det är men allt känns bara så underbart just nu... har absolut ingenting att klaga på!
har alrig varit såhär säker på något...
just nu har jag inte ens funderingar som snurrar i skallen... jag vet exakt var jag har alla mina nära och kära och vart jag vill ha dem!.... Precis där ni är! <3
vem vet 2012 kanske blev förändingarnas år trots allt!! jag vet iaf att jag kommer ha den bästa julen någonsin!
 
så nu sitter jag här lyssnar på julmusik och ler för mig själv ^^ hihi
puss på er så ska jag sova.. imorn kommer Casper och rider Fille :)
men först skola! med mina underbara vänner!!
 
Ulla och Fina Richelle...!
 
<3 Underbara, finaste, Älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0