I'll make you believe in me

 
You woke me up
No longer tired
With you I feel inspired
You helped me find my fire
 
It's become so hard
For me to be surprised
You're bringin back the real  me
No judgement in your eyes
When I dance with you
It's how I speak the truth
It's just classic when we met
And now you made me new
Jag vill inspirera folk till att följa sina drömmar.. för
Jag vet exakt hur det känns att ha en dröm som ingen tror på... de är tufft.!
Jag vet även hur det känns att ha drömmar som andra stöttar en till att nå... så sjukt mkt lättare! och resan blir roligare!
När drömmen går i uppfyllelse så vet man vilka som varit med från början även när det varit tufft.. och vilka som kommer och ska njuta av "rampljuset" och "ta åt sig äran"
De människorna har jag stött på i mina dagar, självklart finns de dem som man inte träffat innan en viss fas i livet och det kanske blir i slutet på resan... men jag pratar om de som funnits där från början men aldrig brytt sig eller till och med tyckt att -"du kommer aldrig lyckas"... de är dem som jag stör mig på!
 
finns så sjukt många olika typer... men jag tror att ni förstår vilka jag stör mig på! och självklart kan folk förändras.. och ett -"Grattis, fan va kul... ska jag vara ärlig trodde jag alrdrig detta!" är mycket roligare än när de tar för givet och sprider falska ryckten om att de funnits där hela vägen osv... (usch snöar in för mkt på egna upplevelser här men ni fattar)
 
så snälla... följ era drömmar... jag kommer stå där och stötta er hur galna de än verkar!!
Ingenting är omöjligt... det omöjliga tar bara längre tid att genomföra!!
Stand up for what you believe in, even if it means standing alone!
 
 
från tidigare ikv.. hade lite kvalitets tid med mina prinsessor innan Kusinerna kom för att rida ponnysarna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0