Never forget to let your fire shine,

are you strong enough to rise up when you fall?!

Never forget to let your fire shine,
deep in your heart you know you'll find that you're strong enough

You're strong enough to survive what you feel,
but it scars enough that it takes time to heal

Idol 2an Robin Stjernberg har äntligen kommit med sin video till sin senaste låt.. Scars... Amazing!
hela han är Amazing :P
Hela låten, Videon berör mig... den visar hur han som yngre gick igenom mobbing.. som så många andra tyvärr.
Jag kan aldrig släppa känslan av att jag faktiskt varit på båda sidor...

Mobbad och mobbat... absolut inget jag är stolt över.. men grupptryck gör sjuka saker med en.
tack och lov har jag fattat att så gör man inte... men som ni vet finns det nog ingen utan "historia". därför har jag valt att vara den som ser ngt bra i alla.. man behöver inte älska alla men de finns ingen anledning till att mobba någon!

För mig är det bara tecken på svaghet! alla är vi olika vilket jag tycker är underbart!.. för tänk om alla var lika.. hur tråkigt?!

nog om detta.. nu blir det ut i mörkret för ngn KM jobbing!
Imorn blir det skola och Lastbilskörning!! körde idag me.. vilket gick mycket bra!
Btw Nya Trafikskolan har nog de trevligaste lärarna! så välkommen blir man!! wiie :D

bjuder på videon jag talade om... se den. lyssna på texten och fundera!... det är dags att få ett slut på den ständiga mobbingen... måste finnas något sätt att få stopp på det!!

 Håll med om att han är AMAZING på alla sätt och vis!

 
Har inte alltid varit såhär självsäker... vissa saker lämna fortfarande sår... vissa sår finns kvar... men med hjälp av underbara vänner har jag lyckast bygga upp ett självförtroende.... Älskar er för det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0