No matter where life takes us, Nothing can break us apart..

 
Don't care what is written in your history
As long as you're here with me
I don't care who you are
Where you're from
What you did
 
Det är vänskap för mig! Det spelar ingen som helst roll om vad som finns i din bakgrund! så länge man trivs ihop i nuet.... Folk förändras! 
Våga tro på ödet! jag tror fortfarande på att allt händer utav en anledning, allt som behövs är rätt plats och rätt tidpunkt! Känner att jag är lite av ett levande bevis! mitt liv har förändrats drastiskt under de senaste 2åren :D
men innan dess hade jag gjort lite av ett val, ville satsa 110% på min sport och "bli någon". så de där med vänskap och socialt liv utanför sporten,, fanns inte!
men nu! har jag släppt in underbara människor i mitt liv, och jag tror faktiskt att de kom i precis rätt stund!
och på den vägen är det :D ni som känner mig sen innan vet exakt vad jag pratar om och om ni tänker efter så märker ni att jag idag kan leva och ha de bästa ut båda världar! <3
sen jobbar jag mig stegvis uppåt och gör mer val i livet som ger nya möjligheter... men just nu är jag så sjukt gald och nöjd över mina underbara vänner <3 puss på er!
 
"Sometimes good things fall apart so better things can fall together" - Marilyn Monroe
 
 
Dagen har varit bra... Lastbilskörning på morgonen.. gick bra!
nu i Em har Moa varit här och ridit Bojsen! gick precis som jag hoppades... kalas bra! underbara unge, det är så man önskar att man hade en sådan dotter! haha!
så sjukt positiv, brinner för allt inom hästarna och finns alltid ett leende på läpparna :D + att hon är så sjukt duktig! 10år gammal är hon bara... men det märks ju att hon ridit sen 5års ålder och nu på senaste tiden tränat 1ggr/veckan för Dressyrtränare... och ingen mindre än allas våran Katarina Månsson! :)
Moa var väldigt nöjd... så nu får vi diskutera vidare och Tävlings sesongen 2013 var hon faktiskt intresserad av :)
awesome!!! 5-års Championatet.. here we come!
 
 
nu ska jag snart kolla på lite TV.. How I met your mother :D lovely! älskar serien! men mest Barney Stinson och hans klockrena kommentarer!
"When I get sad, I Stop being sad end be Awesome instead!" - Barney Stinson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0