So glad I got to know ya....

I always knew this day would come
We'd be standing one by one
With our  future in our hands
So many dreams so many plans
 
Håll tummarna mina vänner!
Pratade tidigare med bästa Linn! Det finns en liten möjlighet att hon tar sig hit ner och firar min födelsedag... den 15 Dec! så hon får följa med på släktkalas..!
hoppas verkligen hon kan komma.. saknar henne som fan! finare människa får man leta efter!
för er som inte vet så var det hon som tog över efter mig hos Ulla Håkanson, så det är lite mer än 1årsen vi träffades,
vi jobbade ihop ett tag och efter att jag slutat så blev det en del fika turer till Kristianstad!
vi var även ute och festade en kväll i mars! en av de bästa kvällarna! :)
 
tyvärr valde hon att sluta hos Ulla och lämna Skåne för att åka tillbaka till Jönköping.. det gjorde hon i April, och sen dess har jag inte träffat henne :(
missade hennes 20års fest.... men nu hoppas jag på ett återseende!
 
vet inte om du fortf läser här men... puss på dig så hoppas jag att vi snart ses :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0