Take your passion, And make it happen

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothin'
You're  fuckin' perfect to me
Imorgon är dagen med stort D.. jag ska skritta igång min älskade häst igen och om 2veckor.. börjar vi så smått jogga igång igen sen rullar det på med ca 2veckors intervaller... jag kommer ta det galet lugnt med min prinsessa nu!
ingen stress! jag vill ha henne till att hålla, och när hon väl är igång så kommer jag bygga upp hennes muskler ordentligt innan jag börjar tänka på några tävlingar... så till våren, då kan vi börja snacka!
 
vi ska ha sjukt kul ihop varje dag!
 
som jag sagt för ett tag sen så skulle jag erkänna ngt här på min lilla blogg!
Jag är inte ett skvatt intresserad av att klättra högre upp i klasserna än vad jag är idag!
Känner att jag ev inte räcker till.. så vrf tvinga hästen!? vi slutade hoppa för att ingen av oss brinner för det, upp till 1m.. fine! de kan väll alla ta sig över utan större problem.. men sen behövs det mer.
 
Dressyren.. den har rullat på extremt bra och vi kan starta MSV:B när vi vill! men innan dess ska skolorna vara bättre, samlingen bättre och bytena ska finnas i registret! Jag känner ingen större längtan efter att ta mig dit!
detta betyder inte att tävlingarna är förbi... verkligen inte!
men en paus kanske?! hålla oss på LA, MSV:C.. känns precis lagom. sen finns det en sak till som gör att man inte lockas lika mkt längre... priserna! de är sjuka! 250 spän för en start! känns de rimligt!? nix... och de blir inte bättre utan tvärt om.. desto högre klass.. ju mer betalt ska de ha!
nej de pengarna kan vi ha roligare för, lägg dem på träning osv ist :)
 
så säsongen 2013 vet jag inte hur den ser ut... Känner även att jag vill hjälpa andra att ta sig uppåt på deras kunskaps stege!, Casper å Maja utvecklas för varje vecka!!
om Moa ska börja med Bojsen så vill jag ge dem alla möjligheter att kunna utveckals!
sen vet jag fler som vill ha hjälp och stöd....!
och en stor sak till.... skolan slutar 7/6 2013.. vad ska jag göra efter det ?!?
så mitt beslut känns faktiskt bra! :D
 
BTW.. hittade min "privatryttar" presentation på Älleköpinges hemsida.. och målen gick ju i uppfyllelse :D
mål för 2013 - ????
 
De är dessa stunder som jag egentligen har haft roligast med min andra halva! vardagslyx! <3
 
They could never define What's been said between your heart and mine <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0