The way we play tonight Is what we leave behind

It's time to turn it up, game on!
This is the last time to get it right
This is the last chance to make it our night
We gotta show what we're all about
Work together
This is the last chance to make our mark
History will know who we are
This is the last game, so make ït count
It's now or never
You only live once.... de satte jag minsann på prov igår! så jävla awesome blev det också :D
vid halv 6 åkte jag och mamma till Rinkaby för middag :)
de blev även en och annan cider.. och det bestämdes att jag skulle dra ut med mina favorit pojkar!
så skål på dem sen körde vi på... efter ett tag kom Tessan och hennes kille, och några vänner till dem också dit... och senare åkte vi till Stan.. dags för Grand! :)
det blev minst sagt en galen kväll... de stängde vid 3 men pga olika anledningar så hade vi lite och reda ut.. och de skulle ätas natta mat... sagt och gjort.. vi löste våra "problem" som uppstått med folk vi träffat..
jag och grabbarna raggade tag i en taxi och åkte till Rinkaby.. asså världens skönaste chaffis! helt random kommentarer och egentligen helt crazy...! awesome :)
Sen blev det godnatt och tack för kvällen så var det dags att krypa ner i sängen... slog en koll på klockan som visade 04:30... men vi somnade ju såklart inte föränn närmre 5... självklart kan ju inte jag och Robin hålla käften och bara sova så vi måste dryga oss ett tag först.. haha! typiskt ;)
 
idag har jag mest chillat.. gick upp vid halv 11 och vid 13 skulle vi till KRK för öppethus.. så vi åkte in allihop, det blev en trevlig tur och nu sitter man här och nördar...ska rida hästen snart.. sen blir det film och sängen!
Imorn drar skolan igång som vanligt :)
 
Jag och Maja tidigare under kvällen..... innan min promille halt steg för att senare spåra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0