There's plenty of time to sleep when we die

-"Every new beginning comes from some other beginning's end"
 
Let's stay this way forever
It only gets better if we want it to

Fredag mina underbara vänner! alltid lika tagga inför helger!
Denna ser minsann inte dålig ut den heller! Life's what you make it..... So let's make it rock!
 
Dagen började med skola på fm... vävde lite sen var de klart!
sen blev det ett litet "möte" jag ska vara häst"vakt" andra veckan i Dec så behövde veta lite om hur ja ska göra osv.. och träffa människorna.. då det är andra som tipsat och gett ut mitt nr, men hon var trevlig och snälla hästar så självklart ställer jag upp!
 
Under efter "mötet" såg jag att Kusinvitamin hade sökt mig... så jag ringde upp och han ville fråga om jag ville träna hans ponny på Dressyrträningen då han skulle iväg... och självklart!!!
Ponny och Dressyrträning! som jag längtat ;)
Ponnyn skötte sig finfint! kommer bli en rikigt stjärna en dag!
asså känslan av att dra på Tävlingsstövlarna och rida ett träningspass var amazing! trodde inte att jag saknat det så! men nu är jag taggad till 1000 för att få igång min prinsessa!
Och imorn ska vi börja trava!!! Awesome!
 
Men imorgon ska bli en aktiv dag!!..
Hästen ska Travas... Ponnyn ska tömköras och jag ska minsann snöra på mina röda skor och ta mig en PW!
sen blir det middag i Rinkaby....alltid trevligt :D
och så de vanliga typ... fixa stallet och plugga lastbilsteori!! vilket jag även borde göra nu.. så tjingtjing ha en awesome helg... och kom ihåg... Livet blir vad du gör det till!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0