There’s plenty of time to sleep when we die

I don’t wanna let a minute get away
Cause we got no time to lose
None of us are promised to see tomorrow
And what we do is ours to choose
 
Rastlös DELUX!!!! jag blir tokig!
November.. My ass!! Lovet är snart väck.. tacka gud för detta! nästa vecka blir de Lars Wallin utställning för hela slanten... allt ska ner! :)
ska även köra Lastbil på onsdagen.. sen blir det Teori plugg uta helvete!! nu jävlar på ren svenska, kortet ska bli mitt! men fy va de E tradigt å plugga egenligen... men skam den som ger sig!
 
Iaf jag vill helst av allt bara snabbspola November egentligen..... Regn och blåst, Madenta får bara skrittas på 2veckor frammåt! helgerna är dock fria.. så kanske ska ta å ändra på de ;)
men en sak är säker... jag och Lina ska ha bio mys den 14 November! Twilight Breaking Dawn part 2 :P
Taylor Lautner.. eye candy! haha! men iaf.. ska bli as nice å ha lite kvalitéts tid med Lina :) fina människa!
puss på dig fruan! <3
 
Annars väntar jag på December... tycker det är ganska mysigt med jul osv
1 Dec ska ingen mindre än Perikles till Sommarlust :) man kanske ska dra dit!?!
8 Dec blir det 20års kalas med Pappa & Farmor, Farfar :)
14 Dec Min efterlängtade 20årsdag! Sommarlust, med de underbaraste människorna i mitt liv <3
15 Dec 20+15års kalas med stora släkten! :)
Sen står julen runt hörnet.. och strax där på kommer nyår... hur detta ska firas de vet minsann inte jag men hoppas på ngt faktiskt :)
 
Mitt lilla monster.. låte det bli Lördag så jag kan få hoppa upp å börja våra skritt turer! :D
Min andra halva <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0