You can never tell where this might go

I can see it from the spark in your eyes
You believe in all the things you deny
You wanna fly and live your worries behind
Don’t you?!
 
Movie Onsdag!.. precis kollat klart på en film och om ca 15 min börjar Twilight!
för ngt årsen var jag ofta väldigt tidig med att se nya filmer... tack vare vissa internet sider... If you know what I mean! men sen orkae jag inte längre ;) tröttnade helt enkelt.. men nu har jag tagit upp intresset igen och Online film är awesome! gamla klassiker och hyfsat nya filmer också :) Lovely!
 
nog om det... Madenta gick finfint.. eller ja jag satt kvar iaf! haha pucko!
Bojsen var lika fin som alltid :) massa kärlek till ponnyn!
Efter att jag hade pysslat om mina bebisar... snörade jag på skorna och gav mig ut på en promenad som blev jogging tur! kondis... de vet min kropp knappt vad det är! skäms fan över att säga det! men fy fan på ren svenska va kass ja är egentligen! värdelös skulle jag egentligen kalla det ;).... bättring bättring!
 
men nu ska jag minsann sluta och stänga datorn ;) kan ju inte nörda hela kvällen :P
puss på er.... vet ni vad jag tänkte bjuda på en helt random bild på mig och min söta kusin.. Anton! enjoy!
imorgon är det exakt 1mån till plutten blir 15!! gaah!! asså vårat kalas... awesome! ni kommer önska att ni ingick i vår galna/underbara/fantastiska släkt!! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0