You're original, cannot be replaced

 
Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die

You gotta get up and try
 
 
 
Tisdag... Förkylningstopp? jomenvisst... ända possitiva, imorn börjar jag må bättre! och på den vägen blir det :)
Har hämtat biobiljetter.. eftersom de inte öppnar förän 18 alla dagar och varken jag eller lina är i stan då.. så passade jag på att lösa det idag :) vill inte riskera att de blir slutsålt även om den stora premiären är om ngn timme!
men vem orkar egentligen sitta på bio mellan 00-02?... ne just de! inte vi iaf!
 
nog om de.. Btw.. jag har äntligen fått börja skapa med hjälp av symaskinen! en kjol börjar ta form! vet egentligen inte när den ska användas men de löser vi! har även återgått lite till vävningen... massa provtekniker som skall göras.. så måste snabba på lite :P
 
på Torsdag fortsätter vi :)
En sak till... remissen till röntgen har kommit!!! 27 nov! är det dags :) whoop whoop!
 
Så smidigt.. behövder inte betala ett smack för lite biomys!!.. ett gammalt presentkort kom väl till pass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0