-"Standing where you left me, On that cold October night"

I can honestly say you've been on my mind
since I woke up today, up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind
 
I remember the simple things
I remember til I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is Goodby
 
16 Oktober.... tanken slog min precis att det är 3år sen Matilda Stigssons underbar ponny Olliver dog i min transport... Lånade honom under en tid.. som hastigt fick ett hemskt slut, kan väll för nya läsare säga att det troligen var ett blod kärl eller kärl i hjärnan som brast... Åkte till träning som vanligt en fredag.. allt känndes toppen, skulle tävla i Dressyr Allsvesnkan på Söndagen.. och jag minns att vi hade hoppat lite hemma på Torsdagen, och li skuttade lätt över 1,20m!!
ni ska veta att denna ponny var amazing!! saknar honom så!
Men när vi skulle lasta ut för träning.. ca 20min efter vi kommit dit så låg han död i Transporten... jag hade kollat honom som jag alltid gör när vi var framme och då mådde han bra... men under de 20min skedde det som inte får hända..  ingen vet vrf och folk på anläggningen hade inte heller märkt ngt...
Vetrinären som kom till plats var också förvånad och sa att det lär ha gått fort så han har inte lidit... och han såg "lugn" ut.. och hade inte "kämpat för sitt liv" utan bara somnat in.. efter att ha vänt sig i transporten....
Nej nu ska jag sluta, Denna hemska upplevelse kommer aldrig lämna skallen!! Fy FAN säger jag bara.. Ingen ska behöva uppleva detta...
 
så jag tänkte använda detta inlägg till Bilder och även en video på finfina Olliver!! <3 miss u bby!
har även 2st horoskop från den 16 oktober 2009!... ibland är de fan små läskigt att läsa dem!
 
asså shit... först händelsen på Fredagen, sen allsvenskan med kompisarna på Söndagen!
-"måste jobba hårt om du ska se framsteg på dina intresseområden."
-"Du och dina vänner gör antagligen ngt kul i slutet av veckan"
-"Du kommer skriva ett nytt kontrakt med världen i stort"
-"En ny era har inletts"
 
<3 Vila i Frid min vän! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0