Because of you

I tried my hardest just to forget everything
Because of  you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
 
Old shit kommer fram ibland och då snackar vi old shit!!... så blir det när man bekantar sig med nytt folk, bara att ta tag i det, och sen låta det sjunka tillbaka till där det hör hemma... så långt in i huvudet som det bara går! helst så det faller i glömska.....
 
men just nu vill jag bara tänka på hur sjukt bra jag har det och njuta av alla dessa dagar när jag får le, och kan bjuda på ett äkta leende och inget fejkat skit som fanns innan!
just nu vill jag bara leva och ha så sjukligt jävla kul... helt utan gränser!
 
Dagen har gått för övrigt fort. börjat väva lite mer i skolan.. fixat min blus som jag sa innan... kanske den får åka på i helgen?! funderar på utgång..... får väll se om det finns ngn som vill me :)
Casper har varit här och ridit Fille.. så sjukt grym var han, fick honom i form och hela paketet!
jag skulle egentligen klippa Madenta men med tanke på att natten ska bli askall så sket vi i det... får göra det en annan dag helt enkelt.
 
imorn blir det en dag i konsthallen... ska även på ett möte med Idrottskommitén.. ja du läste rätt.. jag ingår i den :P
sen på torsdag blir det att fortsätta väva och sen ska vi till K-stad och Lars Wallin utställningen... Awesome! sen blir det en tur i stan och förhoppningsvis ska man äta lite god mat med syrran!!
sen är det FREDAG!!! whoop, whoop!
 
Bjuder på en bild från Stockholm... Jag och Ida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0