En blick och nånting händer....

 
I ett fotoalbum där står tiden stilla
mellan pärmarna är allting som  förut
och varenda gång vi bläddrar ibland
minnen kan vi le och säga:
"Tänk så man såg ut"
 
Asså Lasse Stefanz... de är grejjer de! vill nästan ha 14 December nu!! och Sommarlust :D
men jag kan faktiskt vänta!
 
jag ger mig in på denna veckan som ser lovande ut... Stockholm tis-fred
Dressyrallsv med ponnylaget på lördag.. sen blir det att fira syrran som blev 20 förra Fredagen! sen ska man ev på Kick off på kvällen... vi får se vad tiden räcker till :)
på Söndag ska vi iväg med Bojsen.. Casper å Maja ska "tävla" eller ja Russkul... lite dressyr, tömkörning och utställing! :) framför allt ska vi ha så jävla kul!!
 
sen ser det faktiskt tomt ut på schemat!! jisses när hände det sist!? men veckorna kommer ju rulla på men helgerna är lediga! .... kankse behövs?
men jag är faktiskt lite sugen på att dra till Sommarlust den 13... men vi får se, finns ju en del folk man inte träffat på länge så man kan kanske hitta på något skojj.. men som sagt inget är bestämt :D just go whit the flow!!
 
nu ska jag kränga kakor som blev över från gårdagens firande av min Mamma som faktiskt fyllde år! hoppas ni grattade henne!!!
vi får se om vi hörs i veckan... kanske ngn liten mobilblogging.. annars kommer det en BOMB på lördagen.. eller söndagen... haha när jag nu ska hinna slå mig ner och skriva!
har ni otur får ni vänta till på Måndag!!
 
just remember.. I'm Living the dream!!!!
aaw... min underbara häst! kommer sakna henne något enormt när jag åker imorn!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0