Nu ser jag allting klart

"Så många år jag stått beredd
Men inte förns idag
Så ser jag
Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar"

Sitter i bilen påväg till Frosta med lille Bojsen i Transporten efter kör Björklunds!
dags för Russkul! mer om detta ikv! då kommer troligen 3st inlägg.. Stockholm, Allsvenskan och Russkul!!!!

men just nu tänkte jag bara åter igen berätta att jag mår så in i helvete bra!!
och igår blev det Bowling i Åhus med underbara människor, Stort tack till Mickael, Laban, Tobbe, Jenny och Oliver!
vid halv 1 var jag hemma.. de stängde 12 men jag agerade Taxi å körde en sväng till Rinkaby ;)

men nu ska jag chilla vidare och snart är vi väll framme!! håll tummarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0