Once in a lifetime, means there's no second chance

 
Living in my own world,
Didn't understand,
That anything can happen,
When you take a chance
 
Rumet är till 99% klart! lite tavlor som skall fixas.. bilder som ska skrivas ut och ramas in!
Wall of memories!! :D
Det tar vi imorn.. haha!
 
Idag har man förutom möblerat.. pysslat med hästarna.. Skrittade Madenta en sväng, Tömkörde Bojsen och borstade å gullade med Hoppsan!
ska verkligen komma igång nu och börja trimma Bojsen! tömköra/longera massor! så han får finfina muskler osv :)
sen vill jag hitta en tävlingsryttare och nästa år ska han bli tävlingsponny!!
dock svårt att hitta ngn då de måste vara ngn liten (under 13år) som kan lära honom... då han bara är 4 och endast grundriden... men det löser sig :)
 
Imorn ska hästarna motioneras igen... och jag ska till Österslöv, hämta biljetter till Lasse Stefanz! faktiskt bara 47dagar kvar!! sjukt! och jag är taggad som fan! sjukt underbara människor som skall med till Lasse!
Sen dagen efter blir det släkt kalas, ja å Anton ska firas! :D
måste trixa ihop inbjudan också.. :P
 
Igår var man på Majvivan.. Tony (min styvmobror) skulle firas.. de hade lite "öppet hus" from 14:00, men jag å Mamma tittade dit runt halv 4.. träffade Pappa, men det blev inte långvarit då de skulle vidare när vi kom..
vi var kvar någon timme och under tiden hittade Anne å Peter m barnen dit, Emil å Sabina kom också.. sen kom även Chrille, Anton och Michelle... :)
det blev massa prat och b,la bebis snack! både Sabina och Michelle är ju gravida! även om jag inte är ngt super stort fan av barn.. så skulle jag ljuga om jag sa att dte inte ska bli skojj när de små liven kommer!
Man har känt Emil och Chrille sen barnsben.. och nu ska de bli pappor! fan va fräckt!!
det är även så man börjar fatta att en annan börjar bli vuxen.. när ens jämngamla kompisar skaffar barn... What tha fuck!! men allt har sin tid haha! inget illa menat men jag känner jag är bara ung engång, jag har inte ens ngt jobb, vet egenltigen inte vad jag vill med livet, hur f*n ska jag hinna med relation?!
men jag är otroligt glad för deras skull!
 
puss på er... nu flög jag ut och glömde sätta stopp för fingrarna... igen! haha!
 
En bild från idag... sjukt mysigt! med fullmåne å allt :D... asså vad är det med mig och Månen?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0