Right now are you the only thing that I believe in....

I'm just.. I mean like this is exhausting you know
We are never getting back  together
Like ever
 
Blir så trött!!.. här försöker jag reda ut situationer... Vänrelationer... och så skiter sig precis allt!
usch.. behöver bara "kräka" av mig ibland! de kokar lite inombords.... så nu mer än någonsin behöver jag en utgång imorn!
Ut och ha så sjukligt roligt med mina vänner som finns där och ställer upp!!
nej de där med vänrelationer.. har de engång gått i kras så vetifan om de går att laga!! känns inte så nu iaf... så jag ber er var rädda om era vänner! ni kan mista dem när ni minst anar!!
 
Madenta gick sådär idag.. kan väll bero på att jag inte är så taggad på ngt för tillfället!, sen känns hon fortf stel och jävlig!! blir tokig! får se om jag åker på träningen imorn... min magkänsla säger.. åk iväg och kolla upp henne! från topp till tå! precis allt!!... rygg, nacke, ben, mun ja allt!! det känns bara fel! ååh mår ännu sämre bara av tanken att hon skulle ha ngt fel inombords!!
 
just nu.. i skrivandets stund känns det som rubriken lyder - Right now are you the only thing that I believe in.... och då snackar jag om min fina bebis.. Madenta! <3
 
Nej nu ska jag minsann se om jag kan komma på andra tankar... think positiv!!! ;) puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0