Så många år jag stått beredd...

Men inte förns idag
Så ser jag...
Här står du, med allt jag velat  ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting  klart
Här står jag, med världen i min famn
 
Vi börjar med Stockholm! vi kör det lite kort då ingen pallar läsa en novell!
Tisdag: Åkte vid 7, kl 14 var vi på Thielska Galleriet... senare åkte vi vidare till Skeppsholmen och checkade in på Af Chapman!
på EM blev det en liten promenix till Kulturhuset... vi var några som letade upp ett gemensamt matställe.. sen blev det lite koll av stan runt "plattan" och sen tillbaka till båten...
 
Onsdag: Åkte till Söder.. där vi hittade second hand, och även sidenväveriet... på second hand - Beyond retro passade vi på att prova lite klänningar.. lite sådär vintage :) haha sjukt kul!
Sen blev det Moderna museet...åkte även lite båt den dagen.. slussen som tog oss till djurgården.. sen blev det spårvagn tillbaka till Nybroplan och sen gick vi till skeppsholmen och Af Chapman
 
Torsdag: Besökte Dansmuseet på förmiddagen.. sjukt fina kläder!
på EM blev det National Museet... och sen hade vi en plan på Fotografiska.. men kroppen sa ngt helt annat!
vi beslöt att vi skippade det och spenderade kvällen i hytten med underbara människor.. massor av skratt osv!
 
Fredag: besökte lite butiker för att sedan gå till Hallwylska palatset... shit asså vilken fin byggnad!
Sen gick vi vidare till Dramaten där bussen skulle komma och hämta oss.. för att köra hem oss till Önnestad!
6 långa timmar väntade! vid 9 var man hemma i Önnestad där mamma väntade....
sjukt skönt att komma hem sen!
 
Veckan var bra, jag återvände till Härnestad som en "ny" människa... rensat huvudet osv :D
 
bilder kommer i omgångar... blev ca 300 bilder! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0