Tacka fan för mina polare har tålamod med mig!

"Jag vill ju se till att göra något bättre av denna korta tid vi har på denna planeten, kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten"

Skolan gick kalas idag... spenderade dagen i konsthuset :)
vi ska börj bygga vår egen utställning.. i skala 1:16 :D nice kommer det bli!!

nu ikv har man ridit bojsen... fick även sällskap!!
Mikaela skickade ett litet sms när jag höll på att fixa stallet... och senare red vi ut en liten sväng i kvällssolen :) mys!!

imorn blir det halvdag i skolan och sen stan resten...lars wallin utställning, sen blir det kanske mat med syrran... sen hem å rida hästarna och sen är det Fredag!! skola och träning, sen hoppas jag på utgång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0