This is real, this is me

I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
But I have this dream
Right inside of me
I'm gonna let it show, it's time
To let you know
 
Lätta och öppna på hjärtat har väll aldrig varit min starka sida! men ibland händer saker och man känner att man måste för att slippa missförstånd! och nu i efterhand förstår jag nästan vrf folk gör sånt ibland... lättar på hjärtat alltså. men tror fortfarande inte att det är rikigt min grej.
håller mina "problem" och andra händelser för mig själv... iaf tills jag känner för att prata om det/dem
 
Skoldagen gick snabbare än snabbt!
nu ikv har man ridit Madenta.. så fin var hon! känns helt okej att ge henne lite mer vila nu! det förtjänar hon :)
ska snart hoppa in i duschen och börja packa... haha så typiskt mig, åker kl 7 från Önnestad imorn och min väska är tom! opps fel igen... har inte tomt den sen i fredes... så får börja med det ;) haha vrf blir det alltid så?!
välförberedd vet jag knappt vad det är.... letade så sent som idag efter mina nycklar precis innan jag skulle köra iväg... vissa saker förändras bara inte!
 
men fy fasen vad skojj det ska bli att åka iväg till Stockholm imorn!! :D
puss på er... jag bjuder även på låten som citaten ovan kommer från!
 Fantastiska Demi Lovato!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0