When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead!

Barney Stinson i mitt hjärta!!
För er som missat How I met your mother på TV6!!.. gör inte om det!  älskar verkligen den serien!!
och Barney är ju som han ofta påpekar... Awesome!!
 
nog om detta...
Dagen har rullat på bra, skola och sen har jag ridit Bojsen en sväng.. så fin är han!
måste fan hitta en riktigt duktig tävlingsryttare till honom! 5-års Championatet nästa år!!.. check! ;)
 
Imorn ska jag till körskolan! aah! fett nervös ;) sen blir det skola.. massa redovisningar som ska kollas + att jag å Sofie ska göra våran.. sen kommer Casper å ska rida Fille,
sen är det Onsdag innan vi vet ordet av :P och jag får börja skritta Madenta!!!
Sen rullar veckan igång.. och på Fredag ska det provas ponny.. Kusin Sanna letar ju ponny så ska hjälpa till :)
I helgen ska jag möblera om mitt rum.. lär ta hela helgen vill jag lova ;) men de kommer bli nice!
 
sen är det ny vecka.. men vill minnas att det borde vara lov nu :P !
awesome :D BTW... har ni märkt att jag bytt Header här på Bloggen!!
 
Barney.. !! Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0