95 långa/korta/underbara dagar kvar!!!

ja justde exakt 95 dagar kvar!!!
 
Denna måndag har varit extremt bra!! kort beskrivning.... Halv dag i skolan, +25 och solsken! & beviljad Ledighet!!
hur bra lixom... Jag, Madde och Paula chillade i solen efter att jag varit och pratat med Rektorn om min ledighet!
för er som missat - Den 27-28 Sept!! kommer bli fett nice!!
 
Madenta gick kalas bra idag!! alltid nice, :):)
 
annars har man mest chillat,.... Och nu till det som händer om 95dagar.. om ni inte redan har räknat ut det haha!
Jag blir 20!! haha!
Detta kom jag på delvis för att jag har en nedräkning på min Iphone!
och Efter som min Kompis blir 20 idag så... fick man ju ta sig en titt hur långt det var kvar
haha.. snacka om att det finns olika sätt att se saker på beroende på vad man tänker på....
-"Du börjar bli gammal!"
-"ånej det är inte så långt kvar tills din tur"
-"Åjo 95 långa dagar!"
-"De går snabbt"
 
-"Jag får gå på Systemet nu!!"
-"snart jag också,,, 95dagar kvar"
-"Oj det är långt kvar!!"
Haha .... men jag ser det som såhär... det är 95dagar kvar och alla dessa dagar, korta som långa ska jag försök fylla dem med skojjigheter
för livet är inte dagarna som passerar det är dagarna vi minns!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0