Most nights, I don't know anymore...

The other night, you wouldn't believe the dream
I just had about you and  me
I called you up, but we'd both agree
It's for the best you didn't  listen
It's for the best we get our distance
 
Ja shit asså.. drömmar de kan minsann vara redigt läskiga ibland.. inte så där så man blir rädd men, sådär verkliga så man inte vet vad man ska tro... och som grädde på moset så passade sig drömmen inte alls in i verkligheten... altså inte alls!! galet! nej de vara bara så sjukt fel!
folk säger ju att -" A dream is a wish your heart makes!"
men jag vet i fan!!.. nej.
Drömmen hade jag för ca 1 vecka sedan och minns den som om det var inatt.. helt galet, självklart berättade jag för de som var med i drömmen... men jag behöver ibland ventilera med fler.. och de är nu gjort... inte här då utan med en extremt bra vän som jag litar på till 110%... haha ni lär aldrig få veta ;)
 
Dagen har rullat på.. skolan han gått bra, jag och Madde har solvat,Skedat,knytitfram och allt vad det nu heter.. och imorgon ska hon börja väva på sin handuk... jag får vänta då jag inte hinner bli klar innan jag sticker nästa vecka.. och då är det smidigare om hon börjar så hon slipper sitta å vänta när jag är väck!
 
Efter skolan väntade Apoteket.. dags att hämta lite Astma medicin... och lite värkmedicin.. javisst efter 10års uppehåll så är det nu dags att äta tabletter igen FML!!!!!
men låt oss hoppas att det hjälper så är jag glad!
vad har jag gjort tänker ni?!.... jag har inte gjort ett smack jag råkar bara vara född med gener som säger att det ska göra ont i höfter och ljumske.. och som ni kan förstå så tar det emot när jag ska rida!
 
Casper har varit här å Ridit Fille... bra gick det minsann även om Fille var lite pigg idag.. kan kanske bero på att ovädret hängde i luften.. de blir ju lite piggare vid dåligt väder, men Casper fixade det galant!
efter red jag Madenta.. och hon var också pigg som bara den! och fint gick hon :) gaah!! tävling på söndag :D fett taggad!! :)
 
men nu ska jag snart sova.. skola imorn blir väll lite teori och sen ska man väll fortsätta att sy lite prover.. madde får väll börja väva!
på torsdag ska vi till konsthuset och börja trycka på tyg!! nice :) sen är det FREDAG!!!!
wiiee jag måste så sjukligt bra, det känns nästan olagligt! haha puss på er <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0